Reklamacje w ramach gwarancji

  • Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte 24 miesięczną gwarancją obowiązującą na terenie Polski. Należy zachować dokument potwierdzający zakup produktu (paragon lub fakturę VAT), gdyż jest on podstawą do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji.
  • Podstawą przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji jest wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego.
  • Poniższy formularz wypełniają wyłącznie klienci sklepu Proficook.pl - pozostali klienci w sprawie reklamacji powinni kontaktować sie bezpośrednio z firmami w których nabyli towar.
  • Po otrzymaniu formularza obsługa sklepu kontaktuje się z Klientem (do pięciu dni roboczych) telefonicznie lub mailowo celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, na wskazane konto bankowe Kupującego.

Formularz reklamacyjny

W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij poniższy formularz:

*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Gdzie znajdziesz numer zamówienia

Paragon (czerwona ramka)

Faktura (czerwona ramka)

W wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia (czerwona ramka)